Actuele wachttijd

Vanwege mijn leeftijd en het daaraan gekoppelde geleidelijke afbouwen van mijn praktijk hanteer ik geen wachtlijst meer. Ik kan vanaf nu bij nieuwe aanmeldingen niet meer garanderen dat ik de behandeling ook kan afmaken.

U kunt altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. 

Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).”


Telefonische bereikbaarheid:  038 4265019

Voor cliënten : Maandag en woensdag tussen 8.30 u en 9.00 u. 

Voor huisartsen en andere verwijzers : Maandag en woensdag tussen 8.30 u en 9.00 u. 

Voor verwijzers kan daarvan afgeweken worden, als het niet mogelijk is om mij op dat tijdstip te bellen. 

Spreek uw boodschap in met de tijd dat ik u terug kan bellen.